wtorek, 4 listopada 2014

Mel B

Hejj! Miałam byś systeatyczna, ale  kurde muszę sie jeszcze do tego wszystkiego przyzwyczaić-dam rade. Dzis troszkę  o ćwiczeniach z Melanie Brown  czyli Mel B. Wszystkie ćwiczenia, wykonywane regularnie przyniosą efekty. Ja osobiście wolę Mel B, z Chodakowską średnio się 'polubiłam'Nie bez powodu zaczęłam od Mel B, to właśnie dzięki niej zaczęła się moja przygoda z ćwiczeniami i dbaniem o siebie.
Kto to wogóle Mal B?!
Melanie Brown ( Mel B ) Była wokalistka Spice Girls. 39 letnia kobieta  mama 2 dzieci.  W 2009 roku pojawiła się płyta DVD z jej udziałem zatytułowana „Totally Fit”. Zawiera ona kilka programów ćwiczeń angażujących różne części ciała. Mel B pokazuje świetne a  przede wszystkim efektywne ćwiczenia. Jej program podzielony jest na kilka filmów, każdy ćwiczy inną partię ciała lub daje naszemu ciału się rozgrzać przed resztą treningu. Skierowany jest dla każdego – zarówno dla osób dopiero co rozpoczynających swoją przygodę z systematyczną aktywnością fizyczną, jak i dla bardziej zaawansowanych ćwiczących.

Co ja ćwiczę?
Moim zdaniem wszytko( ćwiczenia-brzuch nogi,uda itp) to za dużo, tak na raz.
Ja osobiście nie lubie jak jest wszytko na raz, wiec najpierw wzięłam sie za brzuch, a potem wezmę sie za nogi :)
*1 miesiąc- brzuch+ co drugi dzień ćwiczenia na boki z Tiffany 
*2 miesiąc -nogi
Oglądając w internecie metamorfozy innych osób ćwiczących własnie z nią  byłam w szoku  jakie zmiany sa po miesiącu!

Tutaj podaję ćwiczenia na brzuch i boki z Tiffany :

http://www.youtube.com/watch?v=ywDqgMZS7Mg
http://www.youtube.com/watch?v=ks_tqbwh8-s

Dzobaczenia! :)



Dziękuję za pozostawiony przez ciebie komentarz♥
Jeśli zaobserwujesz = zaobserwuję ja ♥
Zostaw link na twojego bloga-zajrzę!♥

8 komentarzy:

  1. Dużo ostatnio mówi się o tych ćwiczeniach, ja mam dla jednych szczęśliwe geny i ile bym nie zjadła nadal jestem szczupła.
    Zapraszam na mojego bloga http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny plan!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i szablon
    Podoba mi się twój blog
    Może wzajemna obserwacja?
    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post :)

    może wspólna obserwacja? :D
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym ćwiczyć tak dla zdrowia, bo mam dobry metabolizm i nie tyję. Chciałabym poprawić swoją kondycję, żeby potem nie być takim zdechlakiem bez mięśni ;) Ale jakoś nie mogę się zebrać.
    Pozdrawiam!
    niebieskie migdałki

    OdpowiedzUsuń